Totaal aantal pageviews

woensdag 24 april 2013

fitness

Gisteren met mijn man lekker naar de fitness geweest. Heerlijk vind ik dat lekker even alles er tegen aan gooien.
Komt er een man naar me toe die ik al een tijdje niet meer gezien had bij de fitness: "wat zien jullie er goed uit!" Nou hij mocht er zelf ook wel wezen! Zat nog heel strak in zijn lijf en een hele platte buik en dat voor een man van boeven de 50!
Maar zo doende raakte we dus aan de praat over hormonen en het hormoonbalansdieet van Ralph Moorman en dat ik daar een opleiding in had gevolgd. Hij vertelde over een vriend/collega van hem die al van alles had geprobeerd om gezonder en slanker te worden maar niets had geholpen. Hij heeft een kaartje van mij meegenomen en nu ga ik hopelijk hier een reactie op krijgen zodat ik die man kan gaan helpen. En wat houd hem tegen nu het eerste gesprek tijdelijk helemaal gratis is!
Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten