Totaal aantal pageviews

maandag 29 april 2013

Winnen in Google? 2

Zo, ik heb inmiddels de eerste 9 bladzijdes gelezen van Winnen in Google.
Heb ik mijn website al wat kunnen verbeteren hierdoor?
NEE!
Ik heb ik er al wat van geleerd?
JA!
Er stond van alles in over Internet en de wereld van nu. De mogelijkheden van internet. Het ondernemen via internet. Ondernemen vanuit je Passie.  Ja, dat is wat ik doe met mijn site; Leefff.. 
Gezondheid en mensen helpen daar ligt namelijk mijn passie!

Ik las ook een mooie zin waar veel waarheid inzit. Dus ik haal hier even aan;

"Goed is de vijand van Geweldig"
 Het gaat erom dat als je iets goed vind is de motivatie weg om er geweldig van te maken.

Nou mijn bedoeling is toch echt om mijn site geweldig te maken.
Daar ga ik me voor d volle 100% voor inzetten.

Ik ga dus verder met het E-book!
Tot de volgende keer dan hoor je weer meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten