Totaal aantal pageviews

dinsdag 23 april 2013

Winnen in Google?

Winnen in Google?
Tja dat klinkt interessant voor mijn website.
Je website optimaliseren zodat je beter gevonden in Google.
Ja dat wil ik wel! Of zo als Tonny Loorbach het zelf zegt:

"Trek Grote Hoeveelheden Gratis Bezoekers Uit Google, Behaal Optimale Resultaten Met Je Website &
Geef Je Concurrentie Het Nakijken!"

Maar er is nog zoveel want ik wil verbeteren aan mijn site; www.leefff.nl 
Ik wil nog zorgen dat er een zoekfunctie komt, een register voor mijn blogs en recepten. Misschien dat ik hier ook nog wat van tegen kom in Winnen in Google. Dat zou ideaal zijn.
Ik ga er gewoon mee aan de slag en ik zie wel wat ik daardoor aan mijn site kan verbeteren.
Je hoort nog wel van me of ik inderdaad wat win in google!

Ik ga er nu mee aan de slag tot ik weer moet gaan werken en ga dan morgen hier mee verder.

Ik ben benieuwd!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten