Totaal aantal pageviews

maandag 22 april 2013

Nieuw op Blogger!

Tja, het is wel even uitzoeken hoe alles werkt.
Maar ik ga er vast wel uitkomen.
Ik heb Blogger aangemaakt om wat meer rond om het opstarten van mijn eigen zaak te vertellen. Alles wat ik hier rond om heen mee maak. Veranderingen die plaat vinden op mijn site.
Zo heb ik gisteren een webcam geplaatst en skype geïnstalleerd om nog meer mensen van dienst te zijn.
Ook heb ik weer een hoofdstuk uit in het boek dat mijn mijn opleiding voor Life Coach hoort.
Vandaag ben ik dan met Blogger begonnen en daar zal het vandaag wel bij blijven. Straks namelijk gewoon werken bij mijn baas, wat ik er voorlopig nog gewoon bij zal moeten doen.
Maar nu eerst een lekker gezond ontbijtje klaar maken. Havervlokken met banaan en soja-yoghurt. Heerlijk!!

Groetjes en een hele fijne dag gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten